2012/06/07

Widgets

Boho Tote

Lai arī laika apstākļi par to diez ko neliecina, klāt vasara - festivālu un pludmales laiks. Mans stils šovasar velk uz bohēmisku, un tajā lieliski iederas šī soma, kas kļuvusi par manu jauno mīļāko somu. 
Although the weather is not too nice over here, it is summer - time for festivals and beach. My summer style tends to be bohemian, and this bag is right on spot - it is now my favorite bag.


Izturīgumam izmantoju īpašus stabiņus, kas somas pamatu veido biezu un izturīgu. Un, protams, bārkstis... tās man patīk - ļoti.
I used special stitches to make the bottom of the bag thick and durable. And, of course, fringes.... I love those - a lot.


Pattern available HERE (Ravelry), HERE (Etsy) and HERE (Craftsy).

10 comments:

  1. Forša somiņa! Kas tie par īpašajiem stabiņiem?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies.
      Tie ir īsie stabiņi, bet satamborēti dubultās kārtās - tāpēc arī īpaša tehnika. ;)

      Dzēst
  2. superīga. man ar uzreiz sagribējās atkal jaunu tamborsomu :)

    AtbildētDzēst
  3. šī ir patiešām smuka soma! Tādu arī es sev gribētu!

    AtbildētDzēst
  4. piedod, Linda, bet izskatās, ka es arī nočiepšu šo ideju - soma skaista, bārkstis to padara īpašu, gaiši zilā krāsiņa sapņainu, bet ziedu tamborējums romantiski maigu - skaisti, skaisti, skaisti :)

    AtbildētDzēst