2012/04/29

Widgets

Crafting Balance - 3KCBWDAY7


Līdzsvars rokdarbos ir šīs dienas tēma. Vai es esmu adītāja vai tamborētāja, varbūt mazliet no abiem? Un kāpēc tieši tā?
Crafting balance is the theme of the day. Am I a knitter or crocheter, maybe a bit of both? And why so?

Tie, kas mani pazīst, zina, ka adīšana man ir kā zobusāpes, toties tamborēšana – kā paēst. Un man patīk gardi paēst. Ja kādreiz es saņēmos un adīju valnīšus (varbūt pat tikai vienskaitlī) tamborētiem apģērbiem, tad tagad pavisam noteikti es protu uztamborēt valnīti, un pie adāmadatām man ķerties nav vajadzības.
Those of you who know me, know that knitting for me is like a toothache, but crochet is like eating. And I love to eat tasty food. Some time ago I pulled myself together and knitted ribbings (maybe just one) for crocheted garments, now I know how to crochet a ribbing, and I have no need to pick up knitting needles.

Crocheted sweater with crocheted ribbing

Tas var likties ironiski, ka adītāji cenšas atdarināt mežģīņu rakstus, kas tradicionāli ir raksturīgāks tamborēšanai, un tamborētāji gandrīz vai ada – tikai ar tamboradatu (tunēzisko, knooking). Bet es pilnībā saprotu abas puses – konkrētā tehnika un adatu skaits katram ir tik iemīļota un pierasta lieta, ka savādāk nemaz nevar iedomāties. Turklāt tas paver bezgalīgas iespējas katrai tehnikai attīstīties un augt.
It might seem ironic that knitters try to create lacey patterns, that are traditionally characteristic to crochet, and crocheters almost knit – with a hook (tunisian, knooking). But I totally understand both sides – the technique and number of needles are so beloved and accustomed, that you can’t imagine it to be different. Besides – it opens up an infinite possibilities for each technique to grow and develop themselves.


Nu ko – ar šo arī noslēdzu trešo ikgadējo Adīšanas un Tamborēšanas Blogu Nedēļu. Bija prieks dalīties, kā arī lasīt citu dalībnieku ierakstus. Paldies Eskimimi par organizēšanu. Jau drīzumā blogā gaidiet jaunus aprakstus un darbus.
Well – this is it for third annual Knitting and Crochet Blog Week. It was a pleasure to share and to read other participants posts. Thanks to Eskimimi for organizing it. Stay tuned for new patterns and crochets on the blog.  

1 komentārs:

  1. I feel the same way about knitting! So nice to see someone agrees. I love the way you put it . . . . knitting is like a tootheache, but crochet is FOOD!

    AtbildētDzēst