2012/02/17

Widgets

Rīt Koptamborējam!

Atgādinu, ka rīt Koptamborējam!

Paldies jau iepriekš visām dalībniecēm, kas pieteikušās! Ceru, ka fotoaparātiem baterijas jau lādējas (kā man pašlaik), sagatavošanas darbi jau tiek veikti un viss pārējais liecina par labu rītdienas kopdarbiem. :)

Es ilgi domāju, kas varētu būt tas "jaunais" priekš manis, ko vēlos papraktizēt...(bija daudz variantu). Tad nu izdomāju ar'. Bet vēl neteikšu. :) Pateikšu tikai to, ka jau pilnā sparā veicu sagatavošanās darbus, lai rīt varētu ķerties vērsim pie ragiem.


Tātad - mērķis nav kaut ko pabeigt vai izdarīt vairāk un sevi beigt nost. Nē! Mērķis ir kopā (lai arī virtuāli) patamborēt, izzināt kaut ko jaunu. 
Ja turpināsiet kādu darbu, kas jau ir iesākts - nobildējiet to, pirms sākat sestdien darboties. Un nobildējiet arī vakarpusē - kad beidzat darboties.
 
Bildes sūtiet uz - linda.skuja [at] gmail.com (ja nu kādai nav iespēja nobildēt un nosūtīt ātrāk, bildes gaidīšu līdz 22. februārim). Noteikti norādiet saiti uz savu blogu (ja tāda ir), jo šoreiz savā blogā publicēšu tikai bildes ar autores vārdu un bloga adresi. Savos blogos stāstiet, kā gāja un kādi panākumi. Tādā veidā panāksim to, ka skatītāji iet uz jūsu blogiem, redz jūsu darbus, un, cerams, - sāk jums sekot!

Man liekas, ka šis būs ļoooti interesanti!
Līdz rītam!

1 komentārs:

  1. man jau ar ir padomā, ko gribu :))), bet bildēšanu gan labāk atstāšu uz dienas gaišo pusi, citādi tās bildes nakts melnumā būs galīgi nebaudāmas :)
    Ceru, ka nekas mani nenostums no plānotā...

    AtbildētDzēst