2012/02/01

Widgets

Koptamborēšana Nr. 2

Sveiciens februārī!
 
Atkal tuvojas nobalsošana, un atkal aicinu šajā dienā tamborētājas man pievienoties uz vienu koptamborēšanu. Šoreiz bez kādas politizēšanas. :)
 
  
Noteikumi tie paši - 18. februārī tamborējam: jebko;
uzsākam kaut ko jaunu vai turpinām jau iesāktu lietu (iepriekš nofotografējot);
nobildējam "pirms" (ja ir, ko nobildēt) un "pēc" (18. februāra vakarā/naktī);
sūtam man uz linda.skuja [at] gmail.com , visus skaistumus pēc tam apkopoju šajā blogā.
  
Tā kā gads vēl jauns - šoreiz aicinu pamēģināt kaut ko jaunu un iepriekš neizmēģinātu. Varbūt tā ir jauna dzija, varbūt jauns stabiņš (reljefais, krokodils, popkorns, pīnes utt.) vai tamborēšanas paveids (tunēziskā, dakša).
 
Tātad tēmakaut kas jauns.
   
Pieteikties var, atstājot ziņu komentāros.
  
Būšu priecīga, ja pievienosies!

16 comments:

  1. Pievienojos :) Un, jā, ko jaunu varētu iemēģināt, ideja laba! Vien gribēju precizēt, fotogrāfijas iesūtāmas līdz 19.datuma rītam vai var arī tai 19. vai 20.?

    AtbildētDzēst
  2. Paldies!
    Fotogrāfijas varēs iesūtīt līdz 22. feb., lai varam nedēļas vidū visu apkopot.

    AtbildētDzēst
  3. riskēšu pieteikties un ļoti ceru, ka neviens un nekas mani šoreiz netraucēs... Bet, lūdzu, 17.februārī atgādini gan šito pasācienu :)

    AtbildētDzēst
  4. Nu, tā kā neesmu nekāda baigā tamborētāja, man viss būs - jauns! :c)
    Centīšos piedalīties. Man jau patīk šitādi kopā būšanas (kaut vai virtuāli) pasākumi... ;c)

    AtbildētDzēst
  5. Paldies par pieteikumiem! Atgādināšu 17.-ajā :)

    AtbildētDzēst
  6. Es ar pievienošos. Kaut tamborēt esmu sākusi pavisam nesen, tomēr jau secinājusi, ka tas ir mans vismīļākais rokdarbu veids, un man uzsākt ko jaunu būs vieglāk par vieglu - man viss ir jauns... noteikti sameklēšu kādu rakstu....

    AtbildētDzēst
  7. Es ar esmu pilnīgs iesācējs šajā jomā, bet āķis lūpā ir iemeties :D Labprāt jums meitenes pievienotos! :))

    AtbildētDzēst
  8. Pagājušajā gadā jau ar kāru aci nolūkojos. Šogad būs jāķeras pašai klāt..

    AtbildētDzēst
  9. Nu labs i', es arī mēģināšu! Nezinu, vai tikšu līdz galam, bet iesākt varētu!

    AtbildētDzēst
  10. Forši! Mērķis nav tikt līdz galam - bet kopā (lai arī tikai virtuāli) patamborēt :)

    AtbildētDzēst