2011/09/21

Widgets

Marutas koptamborējums / Marutas' CAL

Man šķiet, ka Maruta noslēdz mūsu koptamborēšanas maratonu (pašlaik citu iesūtītu darbu nav). Un skaisti noslēdz - ar tamborētiem dūraiņiem!
I think Maruta is closing our CAL for now (I don't have any more works sent in). And she is closing it beautifully - with crocheted mittens!

Marutas koptamborētie dūraiņi / Marutas' CAL - mittens

Marutas BLOGS.
Marutas' BLOG.

Marutas koptamborētie dūraiņi / Marutas' CAL - mittens

Paldies par piedalīšanos, Maruta! Paldies par vienmēr skaistiem un interesantiem darbiem!
Thank you for taking part, Maruta! Thank you for always beautiful and interesting works!

- - -

Noslēdzot mūsu koptamborēšanu, man jāsaka - es necerēju uz tādu atsaucību! Paldies jums visām, kas piedalījās! Un tās, kas gribēja, bet nesanāca šogad - nekas, es nekur nepazudīšu, un kas zin - varbūt nākamgad atkal "tiksimies" virtuāli pie tamboradatas. :) Man ļoti, ļoti patīk visi iesūtītie darbi! Mēģināšu padot ziņu par mūsu koptamborējumu starptautiskajos forumos - tāpēc nenobīstieties, ja jūsu blogus sāk skatīt arvien vairāk ārzemju viesu un jums uzrodas jauni sekotāji! Tāds ir arī mērķis - popularizēt gan tamborēšanu kā rokdarbu, gan latviešu darinājumus! (Esmu jums parādā par pavasara balsojumu! ;) ) hehe :)
Ak jā - es te vēl moku savu Sūniņu - tūlīt būs 100. rinda. Gan jau drīzumā arī atrādīšu to. :)
 
Vēlreiz - visām LIELS PALDIES!

1 komentārs:

  1. Love the beautiful colors in this crochet along contribution!

    AtbildētDzēst