2011/09/09

Widgets

Hallooo.....?

Vai kāds šo lasa? :)
  
Man ir piedāvājums. 12. septembrī ir starptautiskā tamborēšanas diena. Man jau gan gribētos visu nākamo nedēļu pasludināt par tamborēšanas nedēļu - un kāpēc gan ne? :)
Mums te vēl tāds notikums kā Saeimas vēlēšanas 17. septembrī (sestdien).
 
Atceraties, ko es pagājušajā gadā sadarīju, gaidot vēlēšanu rezultātus?
  

Tad nu lūk - piedāvājums tāds: ja nav citu plānu, aicinu piedalīties Vēlēšanu Nakts Koptamborēšanā. Piedalīties var ikviens, kas prot tamborēt!
  
Noteikumi - 
1) tamborējums (jebkāds - ko vien sirds kāro) jāuzsāk 17. septembrī pēc balsojuma izdarīšanas (kas pirmais balso, tas pirmais arī sāk) :)
2) tamborējam gaidot vēlēšanu rezultātus, kamēr nogurstam, ejam gulēt vai varbūt kādam jau darbs pabeigts.
3) darbs nav noteikti jāpabeidz - bet vēlams nofotografēt, cik tālu esam tajā vēlēšanu vakarā tikuši.
4) tēma - tamborējam jebko, kas pašiem patīk vai ir vajadzīgs.
 
A ko pēc tam?
 
Pēc tam sūtam savas bildes uz e-pastu linda.skuja{at}gmail.com ar savu vārdu, kā arī bloga adresi vai jebkādu linku, kur jūs iespējams sasniegt. Var pastāstīt, cikos un vai vispār nobalsojāt, cikos sākāt, cik pauzes ņēmāt, kā gāja utt. Darbi tiks izstādīti šajā blogā un salinkoti ar to saimniekiem.

A kāda jēga?
Tā nav ātruma sacensība. Tas viss ir pašu priekam! Ir taču forši kaut ko uzradīt kopā!
 
Droši padodiet šo informāciju tālāk, kam tā varētu interesēt! :)


Papildinu - "no kurienes es izrāvu, ka 12. septembrī ir starptautiskā tamborēšanas diena?":
http://www.jimbosfrontporch.blogspot.com/
http://www.crochetliberationfront.com/2009/09/international-crochet-day-sept-12/
http://www.crochetme.com/forums/t/32283.aspx
http://darncatcrochet.blogspot.com/2007/08/international-crochet-day.html


Linki no dažādiem gadiem, lai redzētu, ka tas nav nekas šogad izdomāts ;)

20 comments:

  1. Forša ideja. Ja nepiemirsīšu piedalīšos.

    AtbildētDzēst
  2. forši! paldies!
    jau pamazām vācamies bariņš :)

    AtbildētDzēst
  3. o, forši, ja neradīsies nepārvarami šķēršļi, es tamborēšu! :D

    AtbildētDzēst
  4. Esmu radusi savus darbus sākt vai nu svētdienā vai pirmdienā (ir tāds rokdarbnieču māņ-ticējums ;) ). Tad tos noteikti arī pabeidzu :D

    AtbildētDzēst
  5. par tādu ticējumu nemaz nezināju. tagad zināšu - paldies :) varbūt ir vērts paskatīties, kas iznāk no tiem, ko uzsāk sestdienā? ;)

    AtbildētDzēst
  6. Varbūt arī man izdosies :)

    AtbildētDzēst
  7. Jauka doma! Ja sanāks, arī piedalīšos. Man gan todien pēc nobalsošanas plānojas miniceļojums, bet var jau arī tamborēt, automašīnā braucot. Ar nosacījumu, ka nesēž pie stūres :D

    AtbildētDzēst
  8. feina doma - vismaz kaut kas jēdzīgs tai dienā būs noticies :D Ja mani kāds nenovirzīs no pareizā ceļa, es ar piedalos :)

    AtbildētDzēst
  9. būs jāieraksta savos dienas plānos!!!

    AtbildētDzēst
  10. jāpamēģina :) ideja forša!

    AtbildētDzēst
  11. Redziet,es balsot parasti neeju.Neko man no viņiem nevajag.Bet tamborēšu.Cikos es drīkstu sākt?

    AtbildētDzēst
  12. Super ideja!Jāieraksta savā kalendārā un noteikti jāpiedalās!:))

    AtbildētDzēst
  13. balsot var, protams, arī neiet - un sākt... kaut ar pirmajiem gaiļiem :)
    paldies par piedalīšanos :)

    AtbildētDzēst
  14. Es ar domāju piedalīties, ja tik sanāks laiks - sestdiena tomēr...Bet var jau laikus kompāniju aizrunāt!Tad jau redzēs!Ideja patīk!Tik es parasti rezultātus negaidu, liekas nav mana miega vērts!Taču turēšu roku uz tamboradatas!

    AtbildētDzēst
  15. Vai, cik interesanta ideja! Vēl labāk būtu, ja varētu nofotografēt kaut ko iesāktu un tad turpināt un nofotografēt attiecīgi beigās. Bet ideja pati par sevi super! :)

    AtbildētDzēst
  16. Ieva, domāju, ka Tavs variants arī der :) jo mērķis ir arī parādīt, cik mēs esam daudzveidīgi un dažādi :)

    AtbildētDzēst
  17. Es arī piekrītu piedalīties.Tā kā tamborēju katru dienu,tad nu šī sestdiena, domāju ,nebūs izņēmums.Galvenais tik jāatceras!

    AtbildētDzēst
  18. būs jāieplāno dienu darāmo sarakstā un jāmēģina piedalīties. galvenais nepiemirst :D

    AtbildētDzēst