2011/08/12

Widgets

Nedienas ar 6-niekiem


Šis stāsts būs par adatām – 6 mm tamboradatām. 
 

Visu laiku esmu diezgan apmierināta ar visparastākajām PRYM alumīnija adatām. Jā – tām nav rokturu un bla bla... bet toties, cik labi pa tām slīd dzija! Un cena vispār fantastiska – zem lata! Pērku tās veikalā PRISMA (tajā, kas iekš Dominas). Ja nemaldos, tad sākot no 5mm uz augšu, adatas kļūst plastmasīgas. Tā nu viendien (kaut kad pasen) savajadzējās man 6 mm adatu – un kur gan citur, ja ne pa iestaigāto taciņu devos. Un gādāju ka nu 6 mm adatu. Bet ak vai – iegremdējums ar adatas numuru un tāds pats otrajā pusē ir ļoti tuvu āķim, kas liek dzijai ķerties tajā... nodomāju – kā man neiet (jo līdz šim ar PRYM adatām biju vairāk kā apmierināta)... paturēju prātā domu, ka nākamā adata, ko pirkšu, būs 6mm – tikai labāka. 
 
6-6-6 trijotne


Tad nu sagadījās būt Štatos. Biju dzirdējusi par izslavētajām Sjūzenas Beitsas (Susan Bates)  (un „kariņu” starp Boye un Bates stila adatu piekritējiem) inline stila tamboradatām. Ieraudzīju sešinieku un ņēmu ciet. Šamais bija ar bambusa galu, bet atkal – ak vai... izrādās, ka tas gals ir ļoti nost no āķa – ja turētu aiz roktura, tādā gadījumā tamborējums būtu ļoti vaļīgs.... bet man tādu nevajag. Tomēr darboties ar to var (arī neturot aiz roktura, bet tuvāk) – man ļoti patīk inline āķis, kas dziju aizķer ļoti dziļi – ideāli piemērots, ja tamborē vairākus pavedienus (vai vairākas dzijas) kopā. Nu, pieredze ir pieredze – nākamreiz būšu gudrāka, nodomāju. 
 

Lai tas 6-6-6 komplekts būtu pilns – izmēģināju laimi ar izslavētajiem Addi Swing āķiem. Pasūtīju divus – 5 mm un 6 mm – jo pēdējā laikā daudz strādāju tieši ar šiem izmēriem. Domāju – nu jābūt taču vienreiz perfektai sešiniecei. Kā tad! Manai super-mazajai rokai tomēr tas izliekums ir par lielu. Nu, tamborēt jau var – bet es gribu, lai man adata rokā sēž perfekti! Gribu un viss! Pie piecinieces jau būšu piešāvusies nedaudz, jo mazliet paniekojos ar dakšu. Gan jau arī ar sešinieci nebūs tik traki, bet vienalga – perfekta vai vismaz laba adata priekš manis nav neviena no iepriekš minētajām. Tā nu vēl jo projām esmu vismaz labas 6 mm adatas meklējumos (tās spīdīgās addi plastmasenes nepiedāvāt – tās man jau ir un nepatīk). Pagaidām par perfektu adatu varu saukt tikai vienu, kuru iemīlēju jau no pirmā pieskāriena – manu Etimo ergonomisko – par to varu teikt tikai visu to labāko! Šķiet, ka zinu, ko pasūtīšu nākamo no sešinieku sērijas... kā tur bija - trīs lietas labas lietas, ceturtā.... - jācer, ka būs īstā!
 

Ir ieteikumi? :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru