2011/03/15

Widgets

Ceru uz Jūsu atbalstu / Hoping for your support

Tad nu beidzot CLF 3. ikgadējās Tamborēšanas Balvas balsošana ir sākusies un ilgs līdz pat 30. martam!
Mani atradīsiet nominācijā Best New Designer. Balsot varat par vienu vai vairākām kategorijām (tās, par kurām nav ne jausmas, var droši izlaist). Konkurence ir pamatīga, bet ceru, ka mani darbi jums patīk tik ļoti, lai nobalsotu par mani. :)
Nobalsot varat ŠEIT. Pēc balsošanas jūs sagaida mazs pārsteigums.
Liels paldies jau iepriekš! :)

Picture from http://www.crochetliberationfront.com

Finally voting for CLF 3rd annual Crochet Award has begun and will end on March 30!
You will find me in category Best New Designer. You can vote for one or multiple categories (you can skip those that you don't know of). The competition is harsh, but I hope that you like my works so much that you will vote for me. :)
You can vote HERE. Theres a treat waiting for you after the voting.
Thanks a lot in advance! :)

12 comments:

  1. Ienāc šeit pēc maza pārsteiguma:
    http://ievaspieraksti.blogspot.com/2011/03/sanemu-celojoso-davanu.html

    AtbildētDzēst
  2. Arī šeit ir pārsteigums: http://daceshobiji.blogspot.com/2011/03/ari-man-tikusi-blogu-balva.html

    AtbildētDzēst
  3. Es arī beidzot nobalsoju :) Gribējās ieķeksēt savus favorītus it visās kategorijās, tādēļ ar anketas aizpildīšanu tik ātri vis neveicās... Lai Tev veiksmīga dalība!

    AtbildētDzēst
  4. Ar nobalsoju ) Dāvanā ieguvu FEARLESS SCARF šalles shēmu, varbūt kādam vajag, es jau to neadīšu ))

    AtbildētDzēst