2011/03/30

Widgets

3. diena. Tīrs prāts, tīri valdziņi. / Day 3. Tidy mind, tidy stitches.



Kā lai labāk pastāsta par to, kā es organizēju un kārtoju savus dzijas krājumus? Laikam visvienkāršāk būtu atbildēt vienā vārdā: NEKĀ. Tas ir viens liels (parasti ne pārāk kārtīgs) plaukts pilns ar maisiem, kastēm (kartona, plastmasas) + dzijas parasti mētājas visos mājas stūros, kur vien es esmu kādā brīdī pabijusi.
How can I best tell you about my stash organization? It would be easier to say: there is NONE. It is one big (usually pretty messy) shelf full of bags, boxes (cardboard, plastic) + yarn is in every corner of the house where I have been.

Bet ir arī labās ziņas – es savā „kārtībā” (gandrīz) vienmēr atrodu tās dzijas, ko man vajag. Mierinu sevi ar domu, ka esmu radošs cilvēks un tas ir normāli. Tas nenozīmē, ka man nepatīk kārtība - patīk! Tikai dažreiz to ir grūti uzturēt (it sevišķi pēc tam, kad bija jāsameklē kāda pazudusi dzija). :)
But there are also some good news – I (almost) always find those yarns I need in my „order”. I comfort my self with a thought that I am a creative person and that is ok .That doesn't mean I don't love order - I do! It's just somethimes so hard to keep one ( especially after I have looked for some missing yarn). :)

4 komentāri:

  1. That's why I keep my stash disorganized LOL

    AtbildētDzēst
  2. When I'm looking for yarn I can't find, I make a mess! I'm glad it doesn't happen very often!

    AtbildētDzēst