2010/12/25

Widgets

Mani vintage atradumi / My vintage findings

Pirmkārt, vēlos jums visiem novēlēt priecīgas brīvdienas! Ziemassvētku vakarā ciemojos pie vecākiem un atradu dažas labas lietiņas, ko iespējams iesaistīšu savos projektos.
First I would like to wish you all happy holidays! I visited my parents on Christmas Eve, and found some goodies that I will probably involve in my projects.


Mammas pirmais pulkstenis "Lira" - viņa to dabūja 16 gadu vecumā. Tas ir apmēram 40 gadu vecs - patiesi vintage. Tēta uniformas poga (man ir vairākas). Kulons - nezinu, no kurienes tas ir vai kam pieder (iespējams, mammas, bet tagad - mans). Un padomju laika tamboradata. Tai ir numurs - 6. Nezinu, kas tā par sistēmu, bet izskatās pēc 1,25 mm - 1,5 mm.
My moms' first watch "Lira" - she got it when she was 16. It is about 40 years old - true vintage. My dads' uniform button (I have more than one). A pendant - don't know where it's from and whose it is (probably moms' - now it's mine). And a crochet hook from Soviet Union times. It has a number on it - 6. Dont' know what system it is, but it looks like 1,25 mm - 1,5 mm.

2 komentāri:

  1. OMG! Tas kulons! Tas ir burvīgs! Bet, ja šīs lietas var uzskatīt par vintage, tad esmu bagāta! Man ir mēteļa pogas vēl no cara laikiem, tikai ļoti lielas. Krievu laika pulksteņi... mana tēta kabatas pulkstenis ko pirmajiem ulmaņlaikiem... viņa 1.pasaules kara invalīda nozīme, kas izskatās pēc ordeņa...
    Mīļa! Paldies par ideju! Man pat prātā nav ienācis tos kaut kur izmantot! Kaut 2 senas pogas esmu iepērļojusi brošās...
    Bet vispār jau - es pati esmu "vintage"... :DDD
    Laimīgu, idejām bagātu nākamo gadu, Lindiņ!
    M.

    AtbildētDzēst
  2. nu re - izrādās, ka māja pilna materiālu :)

    paldies par labiem vārdiem un radošu mums gadu! :)

    AtbildētDzēst