2010/11/18

Widgets

Svētki un mācīšana / Public holiday and teaching

Sveiciens visiem,

Šodien ir Latvijas Neatkarības Proklamēšanas diena! Mēs svinam. Daudz laimes dzimšanas dienā, Latvija! Es nerunāšu par vēsturi, bet, ja jums interesē, varat apmeklēt Latvijas Institūta mājas lapu un uzzināt vairāk.

Vakar biju iepirkt dzijas un biju nedaudz pārsteigta, ieraugot, ka dziju veikalā bija daudz vairāk cilvēku, nekā tas ir parasti. Bet tad atcerējos, ka ir taču četras brīvas dienas un laiks sāk palikt aukstāks. Vakar vakarā pat sniga. Tad nu tas viss savilkās kopā. Man prieks, ka cilvēki kopj tradīcijas un paši ada un tamborē. :)

Bet tiem, kam vajadzīga nedaudz palīdzība tamborēšanā - man ir labas ziņas! Es jau rakstīju, ka kursi atsāksies 22. novembrī. Mazliet pastāstīšu par savu mācīšanas stilu. Mans mērķis ir likt jums domāt un saprast, ko jūs darāt. Ne tikai sekot tehniskajiem zīmējumiem vai aprakstiem, bet saprast kas no kā rodas un kāpēc. Un šo stilu es piekopju arī rakstot aprakstus saviem darbiem. Es uzskatu, ka cilvēks iegūst un iemācās daudz vairāk, saprotot, kāpēc tas ir tā un ne savādāk. Un tas arī ir vienkāršākais veids, kā pašiem kļūt par dizaineriem - saprotot, kas no kā veidojas, līdz ar to jūs ne tikai izpildāt gatavus aprakstus un shēmas, bet varat radīt paši savus. Tā es to redzu! Un tas ir ļoti labi darbojies līdz šim un esmu pārliecināta, ka turpinās darboties tik pat labi!



Hallo everyone,

It is Proclamation day of Latvias' Independence today! So we are celebrating. Happy birthday Latvia! 
I'm not gonna talk about history, but if you're interested you can visit Latvian Institute page and find out more.

Yesterday I went yarn-shopping and was quite surprised at first. There were more people at yarn shop than usually. But then I remembered - there will be four free days and the weather is getting colder. It was even snowing a bit yesterday evening. So it all came together. I'm glad that people remember traditions and are knitting and crocheting themselves :) 

But for those who need help with crocheting - I have good news. I already wrote that crochet courses will re-start on 22nd November. I'm gonna tell a bit more about my teaching style. My aim is to make you to think and understand what you are doing. Not only follow ready patterns, but gain understanding of how it is created and why it is that way. And I also prefer that style when writting my patterns. I think a person gets and learns more when she/he understands why it is that way and not another way. And it is also the easiest way to becoming desiger yourself - when you understand things and can not only follow ready patterns, but also create your own. So that's how I see it! And it has worked very good before and I'm sure it will continue to work as well!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru