2010/11/04

Widgets

Jaunums - Galerija / New - Gallery

Sveiciens novembrī,

Kā jau varat redzēt, es tomēr esmu bijusi sliņķe... (rakstīšanas ziņā, ne tamborēšanas)... :) bet tas nenozīmē, ka man nav, ko jums parādīt. Tiklīdz bildes būs gatavas - es apsolos, ka būs jauni ieraksti :)

Bet pagaidām - ar lepnumu atklāju jaunu sadaļu savā blogā - Galerija. Nez, kāpēc es neiedomājos to uztaisīt jau agrāk...  Tagad tāda ir - ar maniem iepriekšējiem darbiem... un tuvākajā nākotnē gaidāmi vēl. Man liekas, ir diezgan ērti redzēt daļu darbu visus kopā. Izbaudiet! Un es ceru, ka jums patīk! :)
Paldies jums,
xoxo

Es - baudu rudeni dažus gadus atpakaļ / Me - enjoying autumn some years ago

Hi in November,

As you can see, I have been lazy (for blogging, not for crocheting)...  :) but that doesn't mean I don't have anything to show you. As soon as the pictures will be ready - I promise there will be new posts :) 

But for now - I am proud to present you the new section on the blog - Gallery. How come I didn't make it earlier, I wonder... So now it's on - with my previous works... and there are more to come in the near future. I think it's pretty nice to see some part of my works all together. So - enjoy! I hope you like it! :)
Thank you,
xoxo

2 komentāri:

  1. Baigi labā ideja, man ar tādu vajadzēs ieviest.

    AtbildētDzēst
  2. Jā, ļoti laba un ērta ideja ;)

    AtbildētDzēst